نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس و شانس دوباره برای جذب دوناروما

یوونتوس و شانس دوباره برای جذب دوناروما

یوونتوس می تواند جانلوئیجی دوناروما را در تابستان به ایتالیا بازگرداند، زیرا در آخرین پنجره نقل و انتقالات شانس جذب رایگان او را از دست داد و این بازیکن به پی اس جی رفت.

 

به نقل از کوریره دلو اسپورت، مینو رایولا شماره یک ایتالیا را به بیانکونری پس از پایان قراردادش با میلان پیشنهاد داد. با این حال، تیم فرانسوی این بازیکن را جذب کرد.

 

امروز Corriere della Sera در خبری ویژه نوشت:

 

یوونتوس یک بار دیگر شانس جدی برای جذب دوناروما دارد زیرا دروازه بان ایتالیایی اصلا انتظار نداشت که نیمکت نشین ناواس باشد و به عنوان دروازه بان دوم تیم فرانسوی انتخاب شود.

 

در این گزارش ادعا شده که او می داند برای رقابت با کیلور ناواس در فرانسه با رقابت جدی روبرو خواهد شد، با این حال، او هرگز انتظار نداشت که این مدت زمان زیادی را روی نیمکت بگذراند.

 

مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفت تیمش را با ناواس که هنوز در فرم خوب است به میدان بفرستد و این موضوع باعث شده تا دوناروما به نیمکت نشین تبدیل شود.

 

این سناریویی نگران کننده برای روبرتو مانچینی، دروازه بان و سرمربی ایتالیا هم می باشد زیرا حساب ویژه ای بر روی دوناروما باز کرده و حالا بازی نکردن او باعث افتش خواهد شد.

 

کوریره نوشت:

 

او امیدوار است که بتواند به زودی شانس خود را برای بازی به دست بیاید، اما اگر این اتفاق نیفتد، او احتمالاً تابستان آینده فرانسه را ترک خواهد کرد و یووه شانس اول برای خرید این بازیکن می باشد.

 

شزنی دروازه بان اول یوونتوس در این فصل در شرایط ضعیفی برای یووه به سر می برد و اگر او پیشرفت نکند، دوناروما می تواند فصل آینده جانشین او شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: